Átláthatóság
A társadalom elkötelezett támogatása nélkül nem lenne lehetőségünk arra, hogy minél több gyógyíthatatlan daganatos betegnek és családjának nyújtsunk szakszerű, szeretetteljes segítséget az élet talán legnehezebb időszakában. Mivel a kölcsönösségben hiszünk, és fontosnak tartjuk a bizalmat, a transzparens működést, ezért tevékenységünk dokumentumait, szakmai és gazdasági beszámolóinkat elérhetővé tesszük alapítványunkról.
Tevékenységünk dokumentumai
Az átláthatóság jegyében az alábbiakban találja alapítványunk tevékenységének dokumentumait.
Legfrissebb híreinkről IDE kattintva tájékozódhat.
Támogatott projektjeinkről és programjainkról a Hogyan segíthet? menüpont alatt tudhat meg többet.
Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) nyilvántartásában, a Civil Szervezetek Névjegyzékében ITT ellenőrizhetők az alapítványunkra vonatkozó adatok.
Alapítványunk adatai a Nonprofit Önarcképben:
Éves beszámolók és közhasznúsági jelentések:
- Éves beszámoló és közhasznúsági jelentés 2019
- Éves beszámoló és közhasznúsági jelentés 2018
- Éves beszámoló és közhasznúsági jelentés 2017
- Éves beszámoló és közhasznúsági jelentés 2016
- Éves beszámoló és közhasznúsági jelentés 2015
Adományozási beszámolók:
Közlemény az átutalt összeg felhasználásáról:
- Közlemény az átutalt összeg felhasználásáról 2018
- Közlemény az átutalt összeg felhasználásáról 2017
- Közlemény az átutalt összeg felhasználásáról 2016
Statisztikai jelentés a civil és egyéb nonprofit szervezetek tevékenységéről (KSH-1156):
- Statisztikai jelentés 2019
- Statisztikai jelentés 2018
- Statisztikai jelentés 2017
- Statisztikai jelentés 2016
ADHAT Vonal beszámolók:
- ADHAT Vonal beszámoló 2019
- ADHAT Vonal beszámoló 2018
- ADHAT Vonal beszámoló 2017
- ADHAT Vonal beszámoló 2016
- ADHAT Vonal beszámoló 2015
Független könyvvizsgálói jelentések:
Alapítványunk könyvvizsgálója:
Dr. Zagyva Erzsébet
kamarai tag könyvvizsgáló
kamarai tagsági szám: 004264
Z-Balance Consulting Kft. ügyvezető
1201 Budapest, Ábrahám Géza u. 11/b
nyilvántartási szám: 000348
- Könyvvizsgálói jelentés 2019
- Könyvvizsgálói jelentés 2018
- Könyvvizsgálói jelentés 2017
- Könyvvizsgálói jelentés 2016
- Könyvvizsgálói jelentés 2015
Éves szakmai beszámolók:
- Szakmai beszámoló 2019
- Szakmai beszámoló 2018
- Szakmai beszámoló 2017
- Szakmai beszámoló 2016
- Szakmai beszámoló 2015
Kuratóriumi ülések:
Az alapítvány kuratóriumának ülései az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának rendelkezései szerint nyilvánosak.
- Meghívó kuratóriumi ülésre 2020.07.16
- Meghívó kuratóriumi ülésre 2019.05.23.
- Meghívó kuratóriumi ülésre 2018.05.24.
- Meghívó kuratóriumi ülésre 2017.05.25.
- Meghívó kuratóriumi ülésre 2016.05.26.
- Meghívó kuratóriumi ülésre 2015.05.21.
Az alapítvány működését, gazdálkodását a Felügyelő bizottsága ellenőrzi az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának „A felügyelő bizottság” Cím rendelkezései szerint.
A szervezet (személyes adatokat nem tartalmazó) irataiba, az alapítvány működésével kapcsolatosan keletkezett iratokba az alapítvány székhelyén bárki betekinthet, arról saját költségére másolatot készíthet az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának rendelkezései szerint. Az erre vonatkozó írásos kérelmére a Kuratórium a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül tájékoztatja a kérelmezőt az iratbetekintés módjáról és időpontjáról. Az iratbetekintésre irányuló kérelmet az alapítvány kuratóriumának címezve kérjük a 1032 Budapest, Kenyeres u. 18-22. címre ajánlott küldeményként megküldeni.
Alapítványunk 2020 májusban felvételt nyert az Adománygyűjtők Önszabályzó Testületébe. A csatlakozástól függetlenül is magunkénak valljuk a Testület Etikai Kódexében rögzített alapelveket, melynek fő sarokpontjai a hitelesség, törvényesség, átláthatóság és nyilvánosság.