Panaszkezelés

A társadalom elkötelezett támogatása nélkül nem lenne lehetőségünk arra, hogy minél több gyógyíthatatlan betegnek és családjának nyújtsunk szakszerű, szeretetteljes segítséget az élet talán legnehezebb időszakában. Mivel a kölcsönösségben hiszünk, és fontosnak tartjuk a bizalmat, a transzparens működést, ezért tevékenységünk dokumentumait, szakmai és gazdasági beszámolóinkat elérhetővé tesszük alapítványunkról. Betegeink, partnereink, támogatóink panaszainak egységes szabályok szerint történő hatékony kezelése és kivizsgálása érdekében pedig elkészítettük panaszkezelési tájékoztatónkat.

Panaszkezelési tájékoztató

A panaszkezelési tájékoztató általános célja, hogy az alapítvánnyal kapcsolatba kerülők felmerülő észrevételeiket, visszajelzéseiket szervezetünk panaszkezelési rendje szerint megtehessék. Ezzel párhuzamosan törekszünk arra, hogy a hozzánk beérkező esetleges panasz kezelésének, kivizsgálásának, nyilvántartásának és értékelésének rendje szerves részévé váljon működési kultúránknak. Partnereink elégedettsége, felmerülő igényeik fontos visszacsatolásként szolgálnak. Panaszkezelési rendünk elősegíti, hogy a panaszosok véleményüket egyszerűen és eredményesen juttathassák el, ezzel is támogatva a mihamarabbi megoldást, a panasz mindkét fél számára megnyugtató lezárását.

Alapkövetelményünk a beérkezett észrevételek gyors kivizsgálása, a feltárt hibák orvoslása és az eredmények felhasználása, hiszen állandó törekvésünk szakmai tevékenységünk és működési rendünk továbbfejlesztése. Épp ezért a beérkezett a panaszok rendezését kiemelt feladatunknak tekintjük, a panaszokat és a panaszosokat bármilyen megkülönböztetés nélkül, egyenlően, azonos eljárás keretében és szabályok szerint kezeljük, az erről készített beszámolókat évente közzétesszük. Alapítványunk a beérkező panaszok kezelése során szakszerű, érdemi és naprakész válaszadásra törekszik, amely megfelel a közérthetőségi elvárásoknak.

Alapítványunk Panaszkezelési Beszámolói:

Alapítványunk tevékenységének dokumentumai, szakmai és gazdasági beszámolóink IDE kattintva érhetők el.

A szervezet (személyes adatokat nem tartalmazó) irataiba, az alapítvány működésével kapcsolatosan keletkezett iratokba az alapítvány székhelyén bárki betekinthet, arról saját költségére másolatot készíthet az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának rendelkezései szerint. Az erre vonatkozó írásos kérelmére a Kuratórium a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül tájékoztatja a kérelmezőt az iratbetekintés módjáról és időpontjáról. Az iratbetekintésre irányuló kérelmet az alapítvány kuratóriumának címezve kérjük a 1032 Budapest, Kenyeres u. 18-22. címre ajánlott küldeményként megküldeni.

Alapítványunk 2020 májusban felvételt nyert az Adománygyűjtők Önszabályzó Testületébe. A csatlakozástól függetlenül is magunkénak valljuk a Testület Etikai Kódexében rögzített alapelveket, melynek fő sarokpontjai a hitelesség, törvényesség, átláthatóság és nyilvánosság.