Átláthatóság

A társadalom elkötelezett támogatása nélkül nem lenne lehetőségünk arra, hogy minél több gyógyíthatatlan daganatos betegnek és családjának nyújtsunk szakszerű, szeretetteljes segítséget az élet talán legnehezebb időszakában. Mivel a kölcsönösségben hiszünk, és fontosnak tartjuk a bizalmat, a transzparens működést, ezért tevékenységünk dokumentumait, szakmai és gazdasági beszámolóinkat elérhetővé tesszük alapítványunkról.

Tevékenységünk dokumentumai

Az átláthatóság jegyében az alábbiakban találja alapítványunk tevékenységének dokumentumait.

Legfrissebb híreinkről IDE kattintva tájékozódhat.

Támogatott projektjeinkről és programjainkról a Hogyan segíthet? menüpont alatt tudhat meg többet.

Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) nyilvántartásában, a Civil Szervezetek Névjegyzékében ITT ellenőrizhetők az alapítványunkra vonatkozó adatok.

Alapítványunk adatai a Nonprofit Önarcképben:

Éves beszámolók és közhasznúsági jelentések:

Adományozási beszámolók:

Közlemény az átutalt összeg felhasználásáról:

Statisztikai jelentés a civil és egyéb nonprofit szervezetek tevékenységéről (KSH-1156):

Adjukössze Vonal beszámolók:

Független könyvvizsgálói jelentések:

Alapítványunk könyvvizsgálója:

Dr. Zagyva Erzsébet
kamarai tag könyvvizsgáló
kamarai tagsági szám: 004264
Z-Balance Consulting Kft. ügyvezető
1201 Budapest, Ábrahám Géza u. 11/b
nyilvántartási szám: 000348

Éves szakmai beszámolók:

Kuratóriumi ülések:

Az alapítvány kuratóriumának ülései az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának rendelkezései szerint nyilvánosak.

Az alapítvány működését, gazdálkodását a Felügyelő bizottsága ellenőrzi az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának „A felügyelő bizottság” Cím rendelkezései szerint.

A szervezet (személyes adatokat nem tartalmazó) irataiba, az alapítvány működésével kapcsolatosan keletkezett iratokba az alapítvány székhelyén bárki betekinthet, arról saját költségére másolatot készíthet az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának rendelkezései szerint. Az erre vonatkozó írásos kérelmére a Kuratórium a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül tájékoztatja a kérelmezőt az iratbetekintés módjáról és időpontjáról. Az iratbetekintésre irányuló kérelmet az alapítvány kuratóriumának címezve kérjük a 1032 Budapest, Kenyeres u. 18-22. címre ajánlott küldeményként megküldeni.

Alapítványunk 2020 májusban felvételt nyert az Adománygyűjtő Szervezetek Önszabályzó Testületébe. A csatlakozástól függetlenül is magunkénak valljuk a Testület Etikai Kódexében rögzített alapelveket, melynek fő sarokpontjai a hitelesség, törvényesség, átláthatóság és nyilvánosság.

Minőségbiztosítási tanúsítvány
2021-2024